Jak zhubnout 10 kilogramů?

Zejména proto, že pro většinu lidí je tato otázka neřešitelnou hádankou, kvůli které znovu a znovu zápasí s nadváhou.

A možná jste i vy jedněmi z nich!

To samozřejmě vede k velkému zklamání, což značně ovlivňuje kvalitu vašeho života.

Proto padlo rozhodnutí připravit v souvislosti s touto problematikou speciální příspěvek, ve kterém odhaluji vítěznou strategii a přicházím vám tak na pomoc.

Strategie

Proměna

Strategie, která vás krok za krokem provede všemi fázemi proměny, odhalí, co je zdravé hubnutí a jistě vás dovede k vytouženému cíli.

100 % jistota

A 100% si stojím za tvrzením, že právě tento článek vás dělí od úspěšné proměny.

Navrhuji tedy, abyste si udělali pár minut jen pro sebe, zapomněli na všechno ostatní a přečetli si tento příspěvek pozorně od začátku do konce.

Začít hned!

Především proto, že každá část strategie je nepostradatelným prvkem na cestě k úspěšnému hubnutí.

Takže, pravidla hry jsou jasná, proto navrhuji, abychom začali co nejdříve.

Řešení

7 RAD, CO OPRAVDU POMÁHÁ PŘI HUBNUTÍ

Kromě stravovacího plánu a správného výběru tréninku vám doporučuji, abyste ve fázi hubnutí dodržovali dalších 7 rad.


 

1. Začněte postupně a stanovte si reálné cíle.

2. Radím vám, abyste se v průběhu proměněny pravidelně vážili a měřili si obvod břicha, protože jen tak budete vědět, jak postupujete, a případně upravíte strategii. Ale ne se tím stresovat.

3. Předem si určete, která dvě jídla týdně budou ta, kdy si dopřejete cokoli, na co máte chuť.

4. Cvičte, kdy vám to nejvíce vyhovuje, a neřiďte se radami, která část dne by měla být pro vaše cvičení nejlepší, protože to nedává žádný smysl. 80% úspěchu je strava a 20% je pohyb.

5. Pokud je to možné, pozvěte k proměně ještě někoho dalšího, tak bude snazší udržet správnou míru motivace.

6. Stanovte si několik průběžných minicílů a určete si, jak se odměníte (řekněme za každé ztracené kilo).

7. Pokud se proměna na chvíli zastaví, nezoufejte a jděte dál.  

Co na to lékaři

Zdraví životní styl pomocí LR v zastoupení Mudr. Pavla Hanzelky.

 

Naše strava má hodně kalorií, tuků a sacharidů. Málo živin, vlákniny a bílkovin.

Tak i naše tělo potom má více tukové tkáně než svalové hmoty a zde začíná již problém.

  • Zdravotní – civilizační choroby

  • Estetický – osobní nespokojenost, stres

Při správném hubnutí je důležitý pitný režim, na každých 10 kg váhy je třeba vypít 4 dcl tekutin. Jedná se ale o nápoje které nejsou sladké a nejsou perlivé.

Jak ovlivnit správnou výživou naší tělesnou hmotnost?

Je to právě rozdíl mezi svalstvem a tukem. 1KG svalstva spaluje až 28 kCal / 24 hodin a naopak 1KG Tuku spaluje pouze 4 kCal / 24 hodin. Proto je důležitý dostatek bílkovin ve stravě. 

Proteiny = Bílkoviny

Doporučená denní dávka: Dospělí člověk 1g/kg váhy

                                                 Sportovci 1,5g až 3g/kg váhy

 

Při redukci nadváhy je nutné přijímat VÍCE  bílkovin, aby tělo správně spalovalo.

 

Tuky v potravinách. Nejprospěšnější pro náš organismus jsou nasycené mastné kyseliny. Nejhorší jsou pro nás nasycené mastné kyseliny – zvětšují nebezpečí kornatění tepen, protože zvyšují koncentraci tvz. Špatného cholesterolu v krvi.

Dostatek živin ve stravě aby tělo nešetřilo a neukládalo do zásoby je důležitý. Jenže kvalita potravin na trhu nezaručuje dostatek těchto živin, klesá jejich kvalita která se týká mikroživin, někdy obsahují i chemické látky. Proto máme v LR pomocníky, kteří mají.                                                                        

  • Dostatek bílkovin

  • Optimální poměr mikro a makroživin

  • Navíc nízkou kalorickou hodnotu

 

Jedná se o instantní nápoje nebo tyčinky.

Každý z těchto produktů představuje jedno plnohodnotné zdravé jídlo. 

Jsou potřeba pro správné spalování tuků a zrychlení matabolismu. Dovyživení organismu o mikro a makroživiny a udržení nízké kalorické hodnoty. Zabezpečením dostatečného množství proteinu a zařazením správného množství vlákniny. Nazýváme to chytré stravování.

Doporučení od RUDY'S

rudy logo small.webp

Zdravé stravování

Myslíme si, že je toho hodně, co by se dalo zlepšit celkovou stravou, a chceme poskytnout nástroje, jak to udělat. Všimli jsme si, že mnozí z nás se opravdu snaží jíst čistě a výživně, ale někdy je těžké to jídlo najít. Zdravé stravování by mělo být snadné a zábavné!

Nedostatečná výživa

Je čas, abychom se probudili. Jídlo, které jíme a dáváme našim dětem, je budoucností světa a základem jejich budoucího zdraví. Velká část jídla, které dnes dáváme do našich těl, má nedostatek výživy, tomu říkáme prázdné kalorie napumpované toxiny. A problém není vždy v tom, že jíme příliš mnoho, což si mnozí z nás mohou myslet.

Skutečným problémem je, že nejíme dostatek hodnotné výživy. Z toho jsme spíše nemocní než šťastní a věříme, že jedním z hlavních důvodů je nedostatek vzdělání v oblasti výživy.

Začít hned!

Chceme vám připomenout, že každá akce se počítá a že vždy existuje příležitost dát svému tělu tu nejlepší možnou příležitost, aby se samo uzdravilo. Protože jídlo je náš lék a lék je naše jídlo.

Potřebujete konzultaci jaké produkty budou pro Vás

Chci napojit na eshop a zakoupit vhodné produkty.